Pàgines

02 de desembre 2014

Sac / Saco maxi cosi

Holaaaa!!!!
Fa dies que no em passo pel bloc!! Però em falten 18 dies per a tornar a ser mare i aprofito cada minut per cosir les cosetes que em falten! Sí... ho he deixat per última hora i, ara, tinc por a no arribar  a temps!!! Sóc una mica desastre...
Holaaaaaa!!!!
Hace días que no me paso por el blog!! Pero me faltan 18 días para volver a ser mamá y aprovecho cada minuto para coser  todo lo que me falta!! Sí.... lo he dejado para última hora y, ahora, tengo miedo a no llegar a tiempo!!! Soy un poco desastre...

Bé, ara que ja sabeu que sóc una mica caòtica... us ensenyo el sac que li he cosit al/la peque per al maxi cosi o cuco. Serveix per a les dues peces, ja que li he fet els forats per a passar l'arnès de subjecció. 
M'encanta el resultat!! He fet la part exterior amb piqué vermell i topets blancs i la part interior amb coralina gris. La coralina és una passada!!! Moooolt suau, gustosa i calenta!!
Ahora que ya sabéis que soy un poco caótica... os enseño el saco que le he cosido al//la peque para el capazo o maxi cosi. Sirve para las dos piezas, ya que le he hecho os agujeros para pasar el arnés de sujeción. 
Me encanta el resultado!!! He hecho la parte exterior con piqué rojo y topitos blancos y la parte interior con coralina gris. La coralina es una pasada!!! Muy suave, gustosa y calentita!!!


Com que no tenia cap patró, vaig fer el meu propi amb les mides del cuco. Per ser el primer que faig sense patró no està gens malament oi??
Como no tenía ningún patrón, hice el mío propio con las medidas del capazo. Para ser el primero que hago sin patrón no está nada mal verdad??


Cremallera que permet obrir el sac / Cremallera que permite abrir el saco.

Detall cremallera, he cosit  una franja al voltant de tot el sac per a donar-li volum / Detalle de la cremallera, he cosido una franja alrededor del saco para darle  volúmen.

Traus per a passar l'arnès 

Detall de l'etiqueta que li he cosit, ens le va regalar hilos y más a les participants de la quedada bloguera i ja no puc viure sense elles!! / Detalle de la etiqueta que le cosido, nos la regaló hilos y más a las participantes de la quedada bloguera y ya  no puedo vivir sin ellas!!



Per acabar, dos botons folrats amb la tela de piqué / Para acabar, dos botones forrados con la tela de piqué.

Espero que us hagi agradat!
Espero que os haya gustado!

Totes les teles que he utilitzat són de Cal Joan.
Todas las telas que he usado son de Cal Joan.

Feliç dimarts!!
Feliz martes!


Participo en la Link Party de Lireth!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada