Sái- Rums #5/17

02 de febrer 2017

Hola!!!!
Avui vinc amb un super patró  de Manos Revoltosas (GRÀCIES) que em té enamorada. És una faldilla genial i molt còmoda. I el millor de tot... té moltes possibilitats!!! El patró és una talla 38, però jo porto una 34, així que seguint les indicacions la vaig reduir 4cm just pel mig, la propera he de reduir una mica més la part del canesú.
He repetit teles que ja havia combinat en aquest vestit, aposta segura, perquè de les altres teles  que tinc no m'agradava com combinaven, n'hauré de comprar més, jajajajaja

¡¡¡¡Hola!!!!
Hoy vengo con un patrón genial de Manos Revoltosas (GRACIAS) que me tiene enamorada y ha pasado a ser mi patrón favorito de falda.  El patrón es una talla 38 pero yo uso una 34, así que siguiendo las instrucciones le quité 4 cm justo por la mitad  y me va clavada! Aunque la próxima tengo que reducir un poco la parte del canesú.
No me he arriesgado y he repetido la combinación de telas que usé en este vestido, porque de todas las tela que tengo.... no combinan entre sí! Tendré que ir de compras, jajajaja.


Y aquí os enseño mi super falda!!!





Veieu els peus de la intrusa? jajajaja,ella també volia sortir a la foto


El puny en un altre color perquè contrasti / puño en otro color para que contraste.

 Digueu-me que no sóc la única boja que ha vist una faldilla amb el dibuix al davant / Decidme que no soy la única loca que ha visualizado una falda con el estampado delante.




Gracias por el patrón y por el tutorial tan bien explicado, con blogueras tan generosas como tú da gusto!!!


Si voleu veure altres faldilles sái, passeu per aquí.
I ara vaig a Rums!

Image and video hosting by TinyPic

1 comentari: