Buirac/ Alfiletero #Rums 22

29 de maig 2014

Uooooohhhh!! Torna a ser dijous!!! Us he dit que m'encanten??? ;)
Uooooohhhh!!! Vuelve a ser jueves!!! Os he dicho que me encantan???? ;)

Avui us ensenyo una costura que feia moooolt temps que tenia en la meva llista de coses pendents i, ara que Mi Rincon de Mariposas n'havia cosit un i ens facilitava les mides... no podia deixar passar!!! Gràcies

Hoy os enseño una costura que llevaba muuucho tiempo en mi lista de cosas pendientes y, ahora que Mi Rincón de Mariposas había cosido uno y nos daba las medidas... ya no tenía excusas!!! Gracias!!




He fet un buirac per l'Overlock, com que tinc la mateixa que MRdM les mides van clavades!! Ara tinc pendent fer-ne un altre per la màquina de cosir. Aprofito, també, per ensenyar-vos la funda que vaig fer per la màquina de cosir. Queda pendent fer-ne una per l'overlock ;)
He hecho un alfiletero para la overlock, como es la misma que MRdM las medidas van perfectas!!! Ahora queda pendiente hacer otro para la máquina de coser. Aprovecho la entrada, para enseñaros la funda la de máquina de coser... queda pendiente hacer otra para la overlock ;)

A veure què us semblen!!
A ver qué os parecen!!






No us oblideu de passar pel Rums!!!
No olvidéis pasar por el Rums!!

5 comentaris:

  1. què maco t'ha quedat!!!
    si t'agrada la meva funda de l'overlock, vaig posar tutorial :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies!!!! La tinc guardada a la llista de coses pendents, m'anirà perfecte!! ;)

      Elimina
  2. Una costura rápida, sencilla y super útil.....Muy bonita !!!

    Besos

    ResponElimina
  3. yo también lo quiero hacer!!! tengo una lista de proyectos infinita..si pienso en todo lo que me gustaría coser me mareo..jajajajaja!!
    besoss

    ResponElimina