Joanix #Rums 47

20 de novembre 2014

Avui repeteixo el patró Joanix que ens va regalar l'Anna de Cal Joan, és la tercera que em cuso (aquí i aquí), però aquest cop de màniga llarga. I ja aviso.... no serà l'última!! :-)
Hoy repito el patrón Joanix que nos regaló Anna de Cal Joan, es la tercera que me coso (aquí y aquí), pero esta vez de manga larga. Y ya aviso....no será la última!! :-)

M'encanta el patró, és ràpid, fàcil de cosir i per a la lactància  és PERFECTE!!!Tot i ser un patró llarg,  he hagut d'allarga-lo uns 12 cm perquè amb aquesta panxota ja no m'arriba!! jajajajaja. 
Me encanta el patrón: es rápido, fácil de coser y para la lactancia es PERFECTO!!! Es un patrón largo, pero aún así, he tenido que alargarlo unos 12 cm porque con esta barrigota ya no me llegaba!!! jajajaja.

La tela de topets blava és de Cal Joan  i com més la miro més m'agrada!!! La negra és d'un intent de samarreta abans de tenir l'overlock.... i ara he pogut aprofitar-la, però com que no m'arribava per a les mànigues hi he afegit tela de topets i m'agrada molt com queden!!
La tela de topos azules es de Cal Joan y cuanto más la miro más me gusta!!! La negra es de un intento de camiseta antes de tener overlock... y ahora he podido aprovecharla, pero no me llegaba para las mangas, así que he añadido tela de topos y me gusta mucho como quedan!!

A veure què en penseu! A mi m'encanta!!!
A ver qué opináis !! A mi me encanta!






Feliç dijous!!!
Feliz jueves!!!  



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada