Miniottobreros: Meow meow

17 de maig 2016

Hola!!!!!




Avui és el torn de la peque de la casa, no li he cosit gaire roba encara perquè és intentar cosir.... i vol que l'agafi. Començo a pensar que no li agrada que cusi o com cuso!!!  jajajajaja
Hoy es el turno de la peque de casa, no le  he cosido mucha ropa aún, porque cada vez que intento coser viene para que la coja. Empiezo a pensar que no le gusta que cosa o, peor aún... no le gusta como coso!!! jajajajaja



Vaig triar un patró molt fàcil i ràpid de cosir i el resultat no em pot agadar més!!! És la samarreta que més li poso.
Elegí un patrón muy fácil y rápido de coser y el resultado no me puede gustar más!!! Es la camiseta que más le pongo.









La vaig fer amb dessuadora d'estrelles rosa, i com que el rosa i jo no som gaire amics, la part del darrera tota negra però  les  costures amb fil rosa per contrastar!! I tot i que el rosa no m'agarada, ara que no em sent ningú, confessaré que aquestes estrelles em tenen enamorada.
La hice con tela de sudadera de estrellas rosa y, como el rosa y yo no somos muy amigos, la parte trasera toda negras, pero las costuras con hilo rosa para contrastar!!! Y aunque el rosa no me gusta, ahora que no me oye nadie, confesaré que esas estrellas me tienen enamorada.




El coll rematat amb puny negre/ Cuello rematado con puño negro.



 Meow meow de la Ottobre 01/2015 en talla 86 (sense marges de costura)


Passeu pel bloc per veure els i les nostres miniottobrers!!! 
Pasad por el blog para ver a nuestros/as miniottobreross!!!





Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada