Miniottobreros: bla-bla

26 de maig 2016

Holaa!!!!!



I avui li toca al meu bombonet!!! M'encanta cosir per a ell, perquè qualsevol cosa que li faig li agrada moltíssim i li ensenya a tothom!! Se'm cau la baba, sí!!! jajajaajaja
Hoy le toca a mi bomboncito!!! Me encanta coser para él porque cualquier cosa que le hago le encanta y se la enseña a todo el mundo!! Se me cae la baba, sí!! jajajajaja











Tenia clar que volia una samarreta còmoda,  i en l'anterior ottobre vaig veure aquest patró amb màniga Ranglan que tant  m'agraden i entallada.  I ho vaig tenir clar!!!
Tenía claro que quería una camiseta cómoda, y en la anterior ottobe vi este patrón con mangas ranglán que tanto me gusta y entallada. Lo tuve claro!!!









La tela de les "aranyes" segons ell i bitxos per mi (jajajajaa) és tela de dessuadora que ell mateix va triar, les mànigues negres són cosa meva. Però tota de la mateixa tela no m'agradava!
La tela de las "arañas" según él y bichos bajo mi punto de vista (jajajajaja) es tela de sudadera que él mismo escogió, las mangas en negro son cosa mía. Pero toda con la misma tela no me gustaba nada!!






Bla-bla de la 01/2016 en talla 104 sense marges de costura


Suposo que tots i totes ja heu passat pel blog i heu vist als nostres minis oi??? no us els perdeu!!


Image and video hosting by TinyPic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada