Faldilla Txell

20 de desembre 2017

Hola!!!!
Després de moooolts mesos torno al bloc. Espero que duri,  perquè tot i que cuso em fa força mandra publicar. Bé, més que publicar em costa trobar una estona per fer fotos decents i després editar-les.

¡¡¡Hola!!!
Después de muchos meses vuelvo al blog. Espero que me dure, porque aunque coso me da pereza publicar. Bueno, más que publicar me cuesta encontrar un ratito para hacer fotos decentes y editarlas.

Avui us ensenyo la meva faldilla Txell que porto molt i és molt còmoda. La meva neboda em va portar una faldilla i em va dir que en volia una igual. Així que vaig treure el patró i com que el resultat em va agradar tant que la vaig escalar i en vaig fer una per a mi. 

Hoy os enseño mi falda Txell, una  falda que llevo mucho y que es muy cómoda. Mi sobrina que trajo una falda y me dijo que quería una igual. Así que saqué el patrón y como el resultado me gustó tanto, la escalé y cosí esta para mi.





El canesú està folrat amb tela de jersei negra / El canesú está forrado con tela de jersey negra.



Enllaço al club de malas costureras


Feliç setmana!!!!!
¡¡¡Feliz semana!!!!
Image and video hosting by TinyPic

14 comentaris:

  1. Super chula esa falda, me encanta el corte que tiene, te sienta genial
    Felices fiestas preciosa!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias bombón!!!! Felices fiestas!!! besotessss

      Elimina
  2. Muchas gracias por participar en #mimi. Nos gustan las costuras que son para otros y acaban siendo egoísta. Se ve muy cómoda la falda. Desde el Club de las Malas Costureras te deseamos unas felices Fiestas!

    ResponElimina
  3. M'agrada la història de la faldilla i el patró. I sí, a algunes també ens costa posar-nos a explicar les nostres costures al blog. Una abraçada!!

    ResponElimina
  4. Com mola aquesta faldilla queda molt bé.

    ResponElimina