Pantalons Junho #Rums 39

25 de setembre 2014

Holaaaaa!!
Fa una setmana que estic de baixa i estic cosint mooolt més del que esperava!!  Aquest cop, m'he cosit uns Junho de la Naii. Els he adaptat al meu estat: els he fet més llargs, he afegit cintura de puny i he cosit dues butxaques.
Holaaaaa!!!
Hace una semana que estoy de baja y estoy cosiendo muuucho más de lo que esperaba!!! Esta vez, me he cosido unos Junho de Naii. Los he adaptado a mi estado: los he hecho más largos, les he añadido cintura de puño y le he cosido dos bolsillos.

És la primera vegada que cuso uns pantalons i... tot i que les explicacions del patró són fantàstiques... m'ha costat una mica encertar amb la talla. Però al final ho he aconseguit, després de cosir i descosir unes quantes vegades!!! bufffff
Es la primera vez que coso unos pantalones y, aunque las explicaciones del patrón son fantásticas.... me ha costado un poco acertar con la talla. Pero al final, lo he conseguido, después de coser y descoser unas cuantas veces!!! bufffff


He utilitzat punt per jeggins que vaig comprar a la Pantigana Shop, es cus molt bé i són mooooolt còmodes. I embarassada s'agraeix tota la comoditat del món ;-)
He usado punto para jeggins que compré en la Pantigana Shop, se cose muy bien y son muuuuuuuuy  cómodos, cosa que estando embarazada se agradece!! ;-)

Aquest és el resultat:
Este es el resultado:





També són les primeres butxaques que cuso, i les vaig cosir seguint el tutorial de Pandielleando.
También son los primero bolsillos que coso y los he hecho siguiendo el tutorial  de Pandielleando.

Sé que els pantalons es poden millor, però per ser els primers... estic contenta!
Se que los pantalones se pueden mejorar, pero por ser los primeros... estoy contenta!!

I ara a inspirar-nos amb els altres Rums!! Feliç dijous.
Y ahora a inspirarnos con los demás Rums!! Feliz jueves.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada