Conjunts / conjuntos

29 de setembre 2014

Hola de nou!!
Torno a ser aquí, aquest cop per ensenyar-vos dos conjunts que he fet i puc dir que les seves noves propietàries estan ENCANTADES!!!! I jo estic satisfeta de que la meva feina agradi ;-)
Hola nuevamente!!!
Vuelvo a estar aquí, esta vez para enseñaros dos conjuntos que he hecho y puedo decir que sus propietarias están ENCANTADAS!!!! Y yo satisfecha que mi trabajo guste ;-)

El primer conjunt que us ensenyo està format per un bolso, un moneder per les monedes i targetes i una funda de mòbil. Aquest cop la funda de mòbil no té butxaca al davant perquè em semblava que quedaria millor.
El primer conjunto que os enseño está formado por un bolso, un monedero para monedas y tarjetas y una funda para el móvil. Esta vez, la funda de móvil no tiene bolsillo delantero, porque pensé que quedaría mejor.












El segon conjunt és un bolso amb el moneder. Aquest cop, el bolso és d'una mida força petita (a petició de la nova propietària) i només el pot portar creuat.
El segundo conjunto es un bolso y el monedero. Esta vez, el bolso es bastante más pequeño (a petición de la nueva propietaria) y sólo lo puede llevar cruzado.




Amb quin dels dos us quedeu?? ¿Con cuál de los dos os quedáis?


Espero que us hagin agradat!!! Bon inici de setmana.
Espero  que os hayan gustado!! Feliz semana!

Amb aquesta entrada participo a la link party de la Lireth i de Redecórate con Lola Godoy.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada