Amic invisible

27 d’abril 2015

El dia de la trobada blogger costuril va sorgir la idea de fer un amic invisible, però passades les festes de Nadal! Així que el mes de març vam enviar i rebre els nostres regalets!
El día de la quedada blogger costuril surgió la idea de hacer un amigo invisible, pero después de Navidad! Así que durante el mes de marzo enviamos y recibimos nuestros regalitos!!

A mi em va tocar fer-li el regal a Fils and draps i tenia molt clar que seria relacionat amb Japó perquè li encanta!
Un cop escollit el tema quedava pensar el què cosir, jajajajajaja!! Com em va costar decir-ho tot!!
A mi me tocó hacerle el regalo a Fils and draps y tuve muy claro que sería algo relacionado con Japón porque le encanta!
Una vez decidido el tema quedaba pensar en qué coser, jajajajajaja! Cuánto me costó decidirlo todo!


Us ho ensenyo:
Os lo enseño

Kokeshi d'amigurumi.

Bolso reversible amb teles japoneses i seguint la tècnica de  l'origami./ 
Bolso reversible con telas japonesas y siguiendo la técnica del origami para coserlo.

Estoig amb teles i cremallera japonesa, seguint el tutorial de la Vie en Diy 
Estuche con tela y cremallera japonesa, siguiendo el tutorial de la Vie en Diy.

Clauer d'amigurumi amb forma de maki.
llavero de amigurumi con forma de maki.

Espero que li hagi agradat!!


I ara el millor.... el meu REGAL!!! La meva amiga invisible va ser la Tati de la Porta màgica!! Enlloc d'utilitzar paper de regal... va posar-me el regal dins una caixa moníssima que ara utilitzo per guardar algunes de les meves teles de patchwork.  :-)
Y ahora lo mejor.... mi REGALO!!! Mi amiga invisible fue Tati de la Porta màgica!! En lugar de usar papel de regalo, puso mi regalo dentro de una caja monísima que ahora uso para guardar algunas de mis telas de patchwork :-)

Voleu saber què hi havia dins de la caixa? Jajajajaja, segur que sí!! Doncs una jaqueta d'un color que m'encanta, cosida per ella!!  I, està malament que jo ho digui, però em queda molt bé!! jajajajaja
Queréis saber que había dentro de la caja? jajajajajaja, seguro que sí!! Pues una chaqueta de un color que me encanta, cosida por ella!! Y, está mal que yo lo diga, pero me sienta de maravilla!! jajajajaja

No us enganyo, mireu:
No os engaño, mirad:




Foto robada a la Porta Màgica ;-)



Moltes gràcies Tati!!!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada