Faldilla- Rums# 14/15

02 d’abril 2015

Avui us ensenyo una faldilla de la que estic molt orgullosa!! Orgullosa perquè és 100% meva, 100% tela, paper, tisora ;-)
Hoy os enseño una falda de la que estoy muy orgullosa!!! Orgullosa porque es 100% mía, 100% tela, paper, tisora.

Em vaig prendre mides i vaig dibuixar el patró base. Vaig decidir fer-la de vol natural; per donar-li un toc diferent la vaig partir en dos i a la part de sota li vaig fer un plec utilitzant com a contrast la mateixa tela de patchwork que  a la part superior. És el meu primer plec i us he de dir que m'encanta el toc que li dóna.
Me tomé medidas y dibujé el patrón base. Decidí hacerla de vuelo natural, para darle un aire diferente la partí en dos y, en la parte inferior le hice un pliegue usando como contraste la tela superior. Es mi primer pliegue y os he de decir que me encanta el toque que le da.

Està feta amb texà i tela de patchwork, les dues tallades al biaix (gastes més tela, però al ser de vol natural queda molt millor). A la part del darrere li he cosit una cremallera i la cintura està rematada amb biaix. 
Está hecha con tejano y tela de patchwork, las dos cortadas al biés (gastas más tela, pero al ser de vuelo natural queda mucho mejor). En la parte de detrás le he puesto cremallera y la cintura está rematada con bies.

Em sap greu no ensenyar-vos la faldilla posada, però prometo editar l'entrada en uns dies perquè veieu com queda ;-)
Perdonad que no enseñe la falda con relleno, prometo editar la entrada en unos días para que veáis cómo queda ;-)

 





Feliç Rums!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada