Gorro

18 de maig 2015

Quan em va arribar la revista Ottobre d'estiu vaig saber que la primera cosa que cosiria seria el barret Forget-me-not per l'Ona.
Cuando me llegó la revista Ottobre de verano, super que la primera cosa que cosería sería el gorro Forget-me-not para Ona.
 
Vaig escollir una tela que m'encanta comprada especialment per ella a Nunoya, aquesta botiga té teles precioses i d'una qualitat fantàstica.
Escogí una tela que me encanta comprada especialmente para ella en Nunoya, esta tienda tiene unas telas preciosas y de una calidad fantástica.

 
L'he cosit seguint les indicacions de la revista i m'ha resultat molt fàcil. He fet la talla més petita sense afegir marges de costura, ja que l'Ona té el cap més petit ;-)
Lo he cosido siguiendo las indicaciones de la revista y me ha resultado muy fácil. He hecho la talla más pequeña sin añadir márgenes de costur, ya que Ona tiene la cabeza más pequeña ;-)
 
 
M'encanta com li queda! ja en tinc un altre tallat esperant ser cosit!!!
Me encanta cómo le queda! ya tengo otro cortado esperando ser cosido!!



 
 


 
 
Vaig a enllaçar al blog de Fans de Ottobre!
Voy a enlazarlo al blog de Fans de Ottobre!
 
 
 
Feliç setmana!!
Feliz semana
 
 
                                                              

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada