Samarreta-vestit / camiseta-vestido # Rums 40

02 d’octubre 2014

Rums 40!!!!
Avui us ensenyo una samarreta-vestit, el patró el vaig comprar fa uns dies (aquí), i m'agrada moolt!! Té moltes possiblilitats, fins i tot, té una adaptació per a la lactància!!! M'ha costat decidir començar amb el patró perquè està en alemany... i jo d'alemany res de res. Fins ara els únics patrons que havia comprat eren els de la Naii, en castellà i amb ella a l'altre costat per si tenia algun dubte!
Rums 40!!!
Hoy os enseño una camiseta-vestido, el patrón lo compré hace unos días (aquí) y me gusta muuucho!! Tiene muchas posibilidades, hasta tiene una adaptación para la lactancia!!! Me ha costado decidir comenzar con el patrón, ya que está en alemán .... y yo de alemán nada de nada.  Hasta ahora, los únicos patrones que había comprado eran los de Naii, en castellano y con ella al otro lado por si surgía alguna duda!


Un cop passada la por, m'hi vaig llançar de ple i, he de dir que  amb les fotos n'hi ha prou!! Ja havia llegit que els patrons alemanys són una mica més grans (potser m'ho estic inventant ;-p), així que em vaig arriscar i vaig tallar una talla 38 sense marges de costura!! i tot i que pensava que no m'aniria bé.... em va perfecta!! 
Una vez superado el miedo, me lancé de cabeza y, he de decir que con las fotos es suficiente!! Ya había leído que los patrones alemanes son un poco más grandes (puede que me lo esté inventando ;-p), así que me arriesgué y lo corté en la talla 38 sin márgenes de costura!!! y aunque pensaba que no me iría.... me va perfecta!!

Com que encara no fa fred, l'he feta de màniga curta i no he fet el  maxi-coll que marca el patró. En la versió que estic fent de màniga llarga sí que hi he afegit el coll. I l'he feta prou llarga per poder-la dur  com a vestit o damunt d'uns pantalons.
Como aún no hace frío, la he hecho de manga corta y no le he hecho el maxi-cuello que marca el patrón. En la versión que estoy haciendo de manga larga sí que se lo pondré. La he hecho bastante larga para poder usarla tanto como vestido como encima de unos pantalones.

Què us sembla?
Qué os parece??









Aprofito el rums per ensenyar-vos la primera peça de roba del repte tardor que ens proposa la Porta màgica. Calculo que m'ha costat uns 2€ no està gens malament oi? El metre em va costar 2€ i vaig comprar-ne 2 de cada!!
Aprovecho el rums para enseñaros la primera pieza de ropa del reto de otoño que nos propone la Porta magica. Calculo que me ha costado unos 2€, no está nada mal verdad? El metro me costó 2€ y compré 2 de cada!!


Feliç dijous i feliç Rums!!
Feliz jueves y feliz Rums!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada