Raglan Naii #Rums 43

23 d’octubre 2014

Holaaaa!!!
Avui utilitzo el patró gratuït Raglan de la Naii, ens ofereix la talla S i amb la meva panxota (que creix per moments) una talla S ni de conya, jajajaja. Com que tenia massa pressa per provar el patró, he col·locat la talla S damunt de la tela i he tallat el que m'ha semblat que seria suficient.  La part del darrera l'he fet una mica més llarga per poder dur-la amb leggins.
Holaaaa!!!!
Hoy utilizo el patrón gratuito Raglan de Naii, nos ofrece la talla S y, con mi super barriga (que crece por momentos) una talla S ni de coña, jajajaja. Como tenía mucha prisa por probar el patrón, he colocado la talla S encima de la tela y  he cortado lo que me ha parecido que sería suficiente. La parte de atrás la he hecho un poco más larga, así puedo llevarla con leggins.

Continuo cosint pel repte de la Tati de la Porta Màgica, he utilitzat retalls de tela de samarreta que em quedaven. Calculo que m'ha costat uns 3-4€, ja que la tela de ratlles si no recordo malament em va costar 7€ el metre i le llises 2€ el metre. Així que sumats als 9€ que ja porto gastats... fa un total de 12€. Encara em falten 8€!!!!!
Continuo cosiendo para el reto de Tati de la Porta Magica, he utilizado retales de tela de camiseta que me quedaban. Calculo  que me ha costado unos 3-4€, ya que la tela de rayas, sino recuerdo mal me costó 7€ el metro y las lisas 2€ el metro. Así que sumados a los 9€ que ya llevo gastados.... hace un total de 12 €. Aún me faltan 8€!!!!


A veure què us sembla:
A ver qué os parece:














A més és molt ràpida de cosir! Ja n'he tallat una altra!! ;-)
Además es muy rápida de coser!! Ya tengo otra cortada!! ;-)

Ara a veure els altres Rums!!
Ahora a ver los otros Rums!!


Les teles llises són dels Encants i la ratllada de la casa del retall.
Las telas lisas son dels Encants y la rayada de la casa del retall.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada