Corona i samarreta / Corona y camiseta

29 d’octubre 2014

Avui entrada especial perquè ahir l'Arnau va fer 2 anys!! I és que el temps passa volant! Síiii, tothom diu el mateix... però és la sensació que tinc.
Hoy entrada especial porque ayer Arnau cumplió 2 años!!! Y es que el tiempo pasa volando! Síii, tod@s decimos lo mismo... pero es la sensación que tengo.

I de la mateixa manera que en un aniversari no poden faltar ni els regals ni un bon pastís... havia de tenir una corona i una samarreta totalment personalitzada i pensada per a ell!!

Y de la misma manera que en un cumpleaños no puedes faltar ni los regalos ni un buen pastel.... tenía que tener una corona y una camiseta totalmente personalizada y pensada para el!!!


Per la samarreta un dos ben  gran (no cal que expliqui per què oi???) amb un barret pirata!! A l'Arnau li agraden els pirates!! i per la corona em vaig decidir per fer-li un Mic i el cinc segons amb feltre, ja que li encanten!!! La corona també duu el seu nou i el dos i, estrelletes. Tot pensat en les coses que li agraden.
Para la camiseta un dos bien grande (no hace falta que os explique por qué verdad??) con un sombrero pirata!! A Arnau le encantan los piratas!! y para la corona me decidí por hacerle un Mic y a Cinc segons con fieltro, ya que le encantan!!! La corona también lleva su nombre y un 2 y, estrellitas. Todo con las cosas que más le gustan.







I aquí teniu al protagonista amb la samarreta i la corona, està TAN content!!! 
Y aquí tenéis al protagonista con la camiseta y la corona, está TAN contento!!!


Per molts anys Arnau!!!
Muchas felicidades Arnau!!


1 comentari:

  1. MOLt maca La Corona
    Li tinc que fer La Corona al nen de una amiga
    I la vol de goma Eva
    I Eric entre el MIC i en pocoyo...

    ResponElimina