Samarreta / Camiseta #Rums 41

09 d’octubre 2014

I segueixo cosint!!!!!! shhhhh, no ho diré molt  alt per si de cas ;-) Avui us ensenyo una samarreta que he fet a partir d'un jersei, és la primera vegada que trec el patró d'una samarreta meva (i tot i que, era un patró moooolt simple) i estic molt contenta!! 
Y sigo cosiendo!!!! shhhhh, no lo duré muy alto por si acaso!! Hoy os enseño una camiseta que he hecho a partir de un jersey, es la primera vez que saco el patrón de una camiseta mía (y aunque, era un patrón muyyyyy simple) estoy muy contenta!!!

És la segona peça que us ensenyo dedicada al repte de tardor de la Tati de la Porta Màgica, aquesta també m'ha costat uns 2€. He fet servir dues teles de samarreta que vaig comprar al Encants per 2€ el metre. El que no vaig tenir present és que de la verda militar només en tenia mig metre.... per això està feta en dos colors :-o
Es la segunda pieza que os enseño dedicada al reto de otoño de Tati de la Porta Màgica, esta también me ha costado unos 2€. He hecho servir dos telas de camiseta que compré en el Encants por 2€ el metro. Lo que no tuve presente es que de la verde militar sólo tenía medio metro y tuve que usar la negra también :-o


El meu despiste m'ha anat de conya!!!! ja que com que es tracta d'un patró tan simple... ara tinc dues samarretes en una!!! Genial no???!!!!
Mi despiste que ha ido de coña!!!! ya que ahora, como el patrón es tan simple.... tengo dos camisetas en una!! Genial no???!!

Què en penseu??
Qué opináis??


Verda per davant??/ Verde por delante??

O millor negra? / O mejor negra?

I la part de baix també amb tela verda i negra /Y la parte de abajo también con camiseta verde y negra


Per fer el coll li vaig donar una nova oportunitat a l'agulla doble i... només va voler cosir bé la part verda!!! Així que mig coll està cosit amb agulla doble i l'altre vaig haver de fer dues passades simulant l'agulla doble. argggggg!!! No sé quin problema té amb mi aquesta agulla :_(
Para hacer el cuello le di una nueva oportunidad a la aguja doble y... solo quiso coser bien la parte verde!! Así que, medio cuello está cosido con aguja doble y la otra mitad tuve que dar dos pasadas simulando la aguja doble, arggggg!! No se qué problema tiene conmigo esta aguja :_(

Això és tot!! Passeu pels altres Rums :-) Feliç dijous!!!
Esto es todo!! Pasad por los otros Rums :-) Feliz jueves!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada